星期四, 1月 04, 2007

台北2006﹕永康街的午餐

這天帶了少爺到永康街吃大名鼎鼎的鼎泰豐小籠包。

嘩﹐真的人山人海呀﹐我們等了差不多四十分鐘才有位子。幸好隔壁就是金石堂書局﹐讓我們等的時候有地方逛逛。

好﹐入座了。我們點了蟹粉小籠包﹐菜肉蒸餃﹐原盅雞湯和炒A菜。小籠包和菜肉餃的皮好薄﹐內餡好香﹐雞湯好鮮甜﹐A菜好新鮮呀~

好味是好味﹐但其實我覺得味道跟美國的鼎泰豐分店差不多。所以我想﹐下次到台北時也不用再去了﹐去美國的就可以啦~


飯後我們走到店後面的冰館吃芒果冰。雖然冬天不是芒果收成的時候﹐但我們也點了個綜合水果冰﹐有芒果﹐草莓和奇異果的﹐好好味呀~~~ :O~

6 則留言:

ndee 說...

台北鼎泰豐的確係名過於實.
上次去, 排成個鐘頭隊, 仲規定要0係門口order定, 一坐低就 "he he 含含" 隊哂d野俾你食. 由於好多野都一早整好, 我地叫0既小籠包同酸辣湯都唔夠熱... 一_一"
真係香港求其一間上海舖都好食過佢.

不過台灣0既冰真係無得彈! ^^

匿名 說...

mmmmmmm authentic taiwanese food!!! *Droooooool* :D~~~~~~~

匿名 說...

我媽說台北鼎泰豐的菜肉包比美國鼎泰豐的好

冬冬 說...

ndee: 咁我又唔同意喎﹐我覺得鼎泰豐真係好好食﹐皮薄餡靚﹐又唔會好似你講咁唔夠熱好正呀! 我係香港食過好多間既小籠包都好唔掂的~ 不過美國都有得食﹐所以係台北就唔駛再徙時間食囉。。。

omelet: yes, so good~~~~ :)

花花﹕ 係咩? 我唔鍾意食包﹐所以冇叫到呀~

匿名 說...

有次搭的士經過永康街,的士司機同我講個間食冰的係台北好出名架!

冬冬 說...

bbj: 的確係幾出名﹐旅遊書都有寫架~

冬之谷